Little Thing..
About Entry Love
***Wana Know About Me...? Sure Y Not....! ;) ***
Friday, December 24, 2010 • 0 comments
Oke...Actually akuh neyh org nyer simple je.....Suke berkawan.....Suke chatting....Suke gayut...Suke mean sms....Suke makan...Suke makan...Suke coklat....Suke warna pink....Suke benda2 cute.....Mcm2 akuhh suke.....P aku taa ske orang yang reject n control aku....Helow koe cape naa reject2 akuh or naa control akuh...If koe ader problem nan aku then settle baik2 sudaa...tayah naa reject2 orang k...Lagi pown tatew cape yang sempurna dalam dunia neyh...If koe rase diri koe tuh cukup hebat then face too face with me....Akuh cyunk family aku...Kwn2 akuh.....If akuh ader buat sala tegur....If akuh ader wt sala bagi tahu.....Sumer orang buat kesilapan....So tegur.....Akuh taa suke bermusuh.....Bermusuh bukan cara aku....If akuh ader problem nan orang aku akan bagi tahu orang tuh secepat mungkin.....Jangan takut naa berkawan dgn aku coz akuh suke berkawan....Aku naa ckp terima kasih kat Kak Nina bub dye yang aja aku buat blog,,,hias blog,,,cantik kan blog,,,sumer laa pasal blog.....Thanz yee kak....Thanz jgk pada yang daa sudi aja aku tentang selok-belok pasal blog....Lovee u aLL.....Muahhxx....Muaahhhhxxx.....!


PASTFUTURE
Holiday Timeeeeeeeeeeeeee ^.^
Hello.....
Heyyaa boys and girls , thanks for drop by at my one and only bloggie , hope you guys enjoy *peace*
Twitterrr.....
Shout.....
Memory.....
  • ***Jom Kenal2***
  • ***24/12/2010***
  • ***Macik Saye Daa Tunggu Mase Tok Pergi...Dan Kini...
  • ***Mocan***
  • ***Blog Ayie***
  • ***Update Blog***
  • ***Created By Echa***
  • ***Arizal Ahat<--------buda seweL***
  • ***OuTinK***
  • ***My New Sis Picture (Siti Susianti)***

  • Big Clap.....
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Edited By : She Nanat