Little Thing..
About Entry Love
Terdetik Dihati Sesuatu XPasti
Friday, February 18, 2011 • 0 comments
Jam:4 Pagi
Tarikh:19/2/2011

Tik tik tik...Jam bergerak mengikut arah nyer dan masa berlalu begitu sahaja...
Aku masih didepan komputer...
Melayan Fb & dengar lagu...
Terdetik dihati nak meluah kan ape yang terpendam di perasaan...
Tadi mate sebelah kiri aku berkelip2,,,org kate nak nanges...
Skunk aku paham knape mate kuh berkelip atau mungkin itu hanya kebetulan...
Aku tak pasti...
Yang pasti hati ku mulai rasa gelisah,,,tak tentu arah...
Aku tak paham kenape skunk aku cepat marah...
Kadang2 sampai hilang kawalan hingge aku terdiam sendiri...
Tiap2 hari aku kena paham orang,,,paham perasaan orang...
Tapi,,,ade orang paham perasaan aku..?
Tiap2 hari aku mencari keceriaan...
Tapi tak semua hari aku dapat keceriaan itu...
Jika ade pown hanye setengah hari...
Setengah hari lagi mood aku akan berubah begitu sahaja...
Semoga hari jadi ku nanty akan ader keceriaan sepanjang satu hari...






PASTFUTURE
Holiday Timeeeeeeeeeeeeee ^.^
Hello.....
Heyyaa boys and girls , thanks for drop by at my one and only bloggie , hope you guys enjoy *peace*
Twitterrr.....
Shout.....
Memory.....
  • Contest My Kawaii Sweet Blog :)
  • My Lover Little Sis Buffday |4/2/1997
  • Lame Taa
  • Cara Tackel Gegirl
  • Full of Rverything
  • Miss Atah Adik Angkat Aku
  • Jom Kenal2 Dgn 4J
  • Edit Blog
  • Tahun Baru
  • Back Too School

  • Big Clap.....
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Edited By : She Nanat