Little Thing..
About Entry Love
Keperitan
Friday, May 20, 2011 • 0 comments
Kini baru ku sadar betape peritnya mencintai seseorang yang tidak
mencintai diri ini , bagai kan bertepuk sebelah tangan ohh sadiss sekali .
ada orang yang bertanya ''Kenape aku cinta , sayang and suke dekat dye''
ku berkata maybe sayang tu datang tanpa di undang tanpa diduga .

ye aku suke kan dye aku sayang kan dye ,
tapi boleh ke dye suke kan aku ? boleh ke dye sayang kan aku ?
sebagai mane aku suke and sayang kan dye ?
segala jawapan yang tersurat dan tersirat bermain di minda ini . 

Ku terdiam membisu memikirkan jawapan yang tak pasti ,
kenape mesty ku pikir kan jawapan tersebut ?
kenape ku tak terus langsung bertanya kepada sidia ?
sebab ku malu menyata kan hasrat yang ku suka kn dye .

tapi seorang rakan ku berkata ,
''baik ko bagi tahu dye yg ko suke dye , lepas tu ko lupe kn dye ,
sekurang-kurangnyer ko dah bagi tahu yg ko suke dye , also dye tahu yg ko suke dye''
cadangan tu bernas ke ? *berpikir sejenak ...

Ku tekat membuat ape yang dicadangkang oleh rakan ku itu ,
ternyata berjaya tapi bukan berjaye mendapatkan dye ,
berjaya kerana terasa keperitan tu berkurangan ,
walaupon masih tingal sisa bakinya dihati ini .

setelah memberitahu isi hati ku kepada sidia ,
baru lah sidia menceritakan hal sebenar mengapa sidia tidak menerima diri ini ,
pada ku ape pun jua alasan nya ku terima dengan hati yang terbuka ,
ku patut gembira kerana berani memberi tahu isi hati ini .

Kesimpulannyer , jika ada yang mencintai diri kite lebih baik kitew menerima org itu ,
sebab ternyata orang tersebut suka kan kitew cuma perlu mencintai orang tersebut ,
kepiritan pown tidak bakal datang menyapa ,
keperitan yang dilalui hanye perlu disimpan sedalam yang mungkin ,
dan biar kan ia bersemadi serta hanyut dibawa arus ;)

***Soe ye kerja ku mengarang je sebab kawan ku kene macam ni , siapa tu rase x perlu bagi tahu ,
cume kalau dye yg bace mesty dye tersenyum dan ucap tQ coz aku dah berjaye create story dye :)
Last but not list from aku , akuh cyunk sumer kawan-kawan akuh Truth Nath*** 






PASTFUTURE
Holiday Timeeeeeeeeeeeeee ^.^
Hello.....
Heyyaa boys and girls , thanks for drop by at my one and only bloggie , hope you guys enjoy *peace*
Twitterrr.....
Shout.....
Memory.....
  • :')
  • Dasat tak ?
  • Hariz mucuk (;
  • Kontest Belog Saye Chantek !
  • Saye nak sumer yang saye nak :)
  • CoNtEsT bLoG PaLiNg cOoL
  • Contest Mata Paling Cantik
  • ADAKAH DIA YG MCINTAI KITA?
  • 30/4 Pertandingan Kawad :)
  • Contest Blog Saya Smart

  • Big Clap.....
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Edited By : She Nanat