Little Thing..
About Entry Love
OnLine Life
Friday, May 11, 2012 • 0 comments

Assalamualaikum stalker ;) teehee Hey and hello too
^.^
Hidup ? normal la or orang selalu cakap lumrah right ?
Tapi , untuk aku , life is colourfull and wonderfull ceewahh aahaa >.<
Alhamdulillah aku dikelilingi oleh Familys , Friends plus Love yang selalu
mewarnai hidup aku ni . I'm sure , korang pon same kan ?
Ala kalau ade beloved family + beloved friends pon oke loh ,
aku tak cakap love tu tak penting tapi *jodoh kan rahsia allah* teehee ;D

But wait wait wait , for me , Love aku is Bonus oke ? Sebab ?
Ye lah ade orang terima , sayang + cinta kite seadanya macam
family and friends kite betul tak ? *kalau tak betul pape je la k , aku tulis je*
So , Credid to my love one Capital A , tengs ye coz
hadir menerangi hidup saye ❤


So just OnLine Your Life ok ?
Kalau terOfLine , cepat-2 Online balik ,
Means , kalau jatuh , bangkit dan terus kan hidup ,
setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah nye .
Hidup boleh dicorak tapi kene redha sebab yang ''ACCEPT'' allah ;)
Kalau jadi , jadi lah dengan izin NYA kan ? So chill je oke .

Sayang sangat my Familys , My Friends plus My love one ;) *sape angap aku musuh emm lantak awak la oke ? ahaahaa oke bye bye Assalamualaikum Cinta ❤


PASTFUTURE
Holiday Timeeeeeeeeeeeeee ^.^
Hello.....
Heyyaa boys and girls , thanks for drop by at my one and only bloggie , hope you guys enjoy *peace*
Twitterrr.....
Shout.....
Memory.....
  • He is my every thing
  • Sorry I Love U
  • Happy Birthday My Deor Twins
  • Setahun Sudah Amin
  • I Love You Pluss Pluss
  • Happy Birthday My Dear Little Sis-3/12-
  • Double A Love
  • Sayang , I Love You
  • Menanti Dan Terus Menanti
  • ❤ Weehooo penat .

  • Big Clap.....
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Edited By : She Nanat