Little Thing..
About Entry Love
✿ Apa erti kecantikan pada kamu
Saturday, November 5, 2011 • 1 comments

Heyy all hari nie jconat nak join  Give Awat By Amalina 
Actually kan Tuan blog yang invite aku officially join and i happy with that invitation
yahooo nakk cheer jap , tQ ye Cik Amalina ^.^

Oke jap jangan happy sangat lah kan belum menang pon haha >.< 
Tajuk giveaway ni Apa erti kecantikkan pada kamu . 
*ehem , pic curik kat google , 

Korang nampak tak pic atas tu ?
Lawa kan , boleh aku jadi macam tu tak ? *ehem terlari tajok , maaf3 >.<''
Oke fine ! (eceh nak marah pulak)


Pada aku kecantikan tu lahir dari muka kita yang NATURAL ,
Kecantikan juga tak perlu lah nak MAKEUP-2 sangat kan ,
 Kecantikan juga ada banyak pecahannya ,
Kalau macam yang aku cakap tadi tu jenis kecantikkan muka or rupa paras .
Ada jugak kecantikkan Budi bahasa , Kecantikkan kuku dan sbgainya la ye . *suke2 aku jerk 
Kadang-2 tanpa kita sadar , pakaian kita yang simple tu pon
sudah cukup untuk kita nampakkan cantik ,
 Bagi seorang Perempuan , kecantikkan itu penting ,
sebab ye lah orang Lelaki nak ngorat Perempuan mesti la tengok 
ape cantik nya Perempuan tu kan , *haha ape la gedik sangat aku tulis ni >.< 
oke Over All bagi aku sendiri kecantikkan itu penting ,
nak keluar ke mane-2 perlukan kecantikkan , *eleh kadang2 aku main redah je keluar ahaa :P 
sebab kecantikkan itu ialah melambang kan Personaliti seseorang itu *entah betol entah tak ^.^ 

ni pic aku natural hahak soe muke poyo peace* ^_^

Oke lucky girl that i have to tag

Bye aLL cayok2 :)

Pssstt tekan like kalau korang suke tQ *peace ^.^ 


PASTFUTURE
Holiday Timeeeeeeeeeeeeee ^.^
Hello.....
Heyyaa boys and girls , thanks for drop by at my one and only bloggie , hope you guys enjoy *peace*
Twitterrr.....
Shout.....
Memory.....
  • ❤ Will You ?
  • ✿ CONTEST 3 ini 1 with Aini
  • ✿ Miss Jconat Nak Join Bloglist November CX
  • ✿ Segmen Cik Bunny : Jom Blogwalking!
  • ✿ Free Header Not Transparent
  • ✿ Cute background :)
  • ✿ Contest blog kemas dan menarik
  • ✿ Funny Guy
  • ✿ Yeah i'm strong !
  • ✿ Happy Birthday MoyyMoyy Cute !

  • Big Clap.....
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Edited By : She Nanat