Little Thing..
About Entry Love
Kisah Cintaku untukmu sayang...
Saturday, June 9, 2012 • 0 comments
Ini kisah cerita aku dimana aku mencintai seorang wanita yang bagiku sangat cantik dan comel. Bagi aku dia adalah tempat aku. Aku Begitu menginginkan dia untuk sentiasa berada di sisiku. Hidup mati ku ingin bersama dirinya. Namun, Cinta ini hanyalah bertepuk sebelah tangan. Pada mulanya aku hanya menegurnya dan berbual seperti biase tanpa rasa apa-apa. Aku hanya mengatakan padanya aku sudi ditest atau di uji oleh nya. Aku tidak rasa apa-apa hanya sekadar teman berbual. Pada ujian yang pertama, aku disuruh untuk membeli nombor maxis, aku bergegas membeli nombor maxis dlm tempoh masa yang amat singkat. tetapi aku berjaya selesaikan ujian pertama.

Tapi seterusnya aku diberi ujian yang aku minat iaitu membuat sign nama. semasa membuat sign nama dye aku rasa ingin memberi yg terbaik padanya. Aku tidak memikirkan apa-apa melainkan hanya untuk membuat yg terbaik untuknya. Aku tidak sedar yang masa itu aku mula suka pada dia. Selesai sahaja membuat sign nama, aku rasa puas hati kerana dpt memberi sign nama walau pun kurang cantik atas serba kekurangan barangan. Tepat pukul 12 mlm itu, dia masuk dan melihat serta memuji sign nama yang dibuat aku. aku amat gembira kerana dipuji dia. Tetapi aku mula sedar aku inginkan dia.
Tetapi malangnya, hatinya sudah dimiliki orang lain. Hati ini pedih tetapi hanya aku yang mengerti. Tetapi aku masih bertindak seperti biasa kerana aku tidak pernah mengenali erti putus asa. Selagi ada peluang, akan ku cuba dapatkan cinta dia.

Aku seronok bercerita dengan dia. Dia menceritakan tentang kekasihnya yang tidak pernah ambil perhatian tentang dirinya. dalam hatiku amat marah berserta kegembiraan kerana lelaki itu membuat gadis yang ku cintai menangis. Tetapi aku bahagia kerana aku dpt menjadi tempat untuk menenangkan dia. Dalam hati ini aku membuat keputusan untuk menjaga dia biarpun cintaku tidak pernah dipedulikan. Ujian ketiga aku adalah untuk menulis sepucuk surat untuk dihantar kepadanya. Didalam surat ini telah aku tulis segala luahan hati dan cinta ku padanya. Aku tidak tahu sama ada cinta ini dpt merusuk masuk ke dalam hatinya tetapi aku tidak berputus asa kerana manusia belajar dari kegagalan dan manusia sentiase mencari jalan untuk ke hadapan. Jalan yang ku pilih adalah untuk menjaga dia dari perit dan sedih biarpun berjauhan.

Cintaku ini tidak pernah sesekali putus atau lenyap dari jiwaku kerana aku telah membuat keputusan untuk memberi cintaku sepenuhnya kepada dirinya.Mungkin hari ini, atau mungkin esok atau mungkin sepuluh tahun akan datang. Cintaku hanya milik dirinya seorang dan takkan ada yang lain  yg dapat menetap di hatiku ini. Akan aku terus usaha untuk membuat dia jatuh cinta padaku. I love you forever.

Cerita akan disambung lain kali.....
























untuk menghalang


PASTFUTURE
Holiday Timeeeeeeeeeeeeee ^.^
Hello.....
Heyyaa boys and girls , thanks for drop by at my one and only bloggie , hope you guys enjoy *peace*
Twitterrr.....
Shout.....
Memory.....
  • Loving
  • Hot Stuff
  • My Superb ❤
  • Me and always me :)
  • Segmen Blogwalking & Tambah Follower
  • OnLine Life
  • He is my every thing
  • Sorry I Love U
  • Happy Birthday My Deor Twins
  • Setahun Sudah Amin

  • Big Clap.....
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Edited By : She Nanat