Little Thing..
About Entry Love
Maafkan ku sayang...
Tuesday, June 12, 2012 • 0 comments

Sayang... Andai diri ini membuatmu sedih..
Aku memohon maaf kerana membuatmu sedih...
Jika diri ini menjadi punca tangisanmu..
Aku rela dihukum untuk kesalahanku..
Jika aku lah punca hilangnya senyumanmu...
Aku sanggup dihina dan dicaci..
Jika akulah punca hilangnya kegembiraan percintaan kita...
Aku terima penderitaan darimu..

Kerana aku begitu cintakan diri mu..
Aku tidak sanggup menerima penderitaan akibat kesalahanku..
Aku tidak memohon apa-apa..
Hanya keampunan dan senyumanmu..
Kerana tanpa senyumanmu dan gelak tawamu...
Aku bagai mati..
Hanya jasad yg mati perasaan..
Hilang kesempurnaan diri ini..
Sayang...
Aku telah mati..
Roh dan Jiwaku memanggil namamu..
Hanya kau berada di ingatanku..

Sayang..
Maafkan diriku ini..
Bukan niatku untuk buatmu sedih..
Tetapi aku tidak mahu terus begini...
Kerana aku begitu cintakanmu sayang..
Maafkan ku sayang...


PASTFUTURE
Holiday Timeeeeeeeeeeeeee ^.^
Hello.....
Heyyaa boys and girls , thanks for drop by at my one and only bloggie , hope you guys enjoy *peace*
Twitterrr.....
Shout.....
Memory.....
  • Cintaku Hanya untukmu sayang..
  • Kisah Cintaku untukmu sayang...
  • Loving
  • Hot Stuff
  • My Superb ❤
  • Me and always me :)
  • Segmen Blogwalking & Tambah Follower
  • OnLine Life
  • He is my every thing
  • Sorry I Love U

  • Big Clap.....
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Edited By : She Nanat